Общи условия

Последна актуализация: 19.09.2025

Тези общи условия ("Условия") регулират използването на услугите на Amara ("ние", "наш", "нас") и взаимоотношенията между нас и нашите клиенти ("вие", "ваш", "вас").

1. Обща информация за услугите
За Amara

Amara е пространство за движение, развитие и баланс, съчетаващо тренировки за възрастни, занималня за деца и семейни активности. Предлагаме разнообразие от формати - от пилатес, силови и функционални тренировки до релаксиращи практики за гъвкавост и дишане.

Услуги за деца

За децата Amara предлага двигателни игри, акробатика, йога, танцови занимания, следучилищна занималня и специализирани програми, които развиват сила, координация и въображение.

Семейни активности

Специално внимание обръщаме на съвместните тренировки дете + родител, които изграждат връзка и насърчават любов към движението.

2. Записване и членство
Условия за записване
  • Записването за програми става чрез попълване на формуляр с необходимата информация
  • За детските програми е необходимо съгласие от родител/настойник
  • При медицински противопоказания се изисква лекарска консултация
Членски такси и плащания
  • Таксите се заплащат предварително според избрания пакет
  • Депозит от 50% се заплаща при записване за следучилищната занималня
  • Плащанията са възможни в брой, с банков превод или чрез POS терминал
Отмяна и възстановяване
  • Отмяна на занимание до 24 часа предварително без санкции
  • При отмяна на пакет се прилагат условията за депозит
  • Възстановявания се извършват след приспадане на административни разходи
3. Правила за безопасност
Здравословно състояние
  • Клиентите декларират своето здравословно състояние при записване
  • При остри заболявания посещението в центъра е забранено
  • Препоръчваме медицински преглед преди започване на интензивни програми
Поведение в центъра
  • Спазване на хигиенните изисквания и правилата на центъра
  • Подходящо спортно облекло и обувки
  • Забрана за консумация на алкохол и наркотични вещества
  • Уважително отношение към персонала и другите клиенти
Отговорност
  • Клиентите участват в дейностите на своя отговорност
  • Amara не носи отговорност за инциденти извън нормалната дейност
  • Задължително е спазване на инструкциите на треньорите
4. Детски програми и занималня
Условия за деца
  • Приемат се деца от 6 до 10 години за занималнята
  • Родителското съгласие е задължително за всички дейности
  • Медицинска информация за алергии и здравословни проблеми
Transport услуги
  • Извършват се до училища в близките райони
  • Родителите предоставят точни адреси и контакти
  • При закъснения се уведомява незабавно
Хранене и грижи
  • Възможност за поръчка на храна от нашата кухня
  • Специални диетични изисквания се уточняват предварително
  • Медикаменти се дават само с писмени инструкции от родителя
5. Отговорности на клиентите
Лична информация
  • Предоставяне на точна и актуална информация
  • Своевременно уведомяване при промени в здравословното състояние
  • Актуализиране на контактните данни
Финансови задължения
  • Редовно заплащане на дължимите суми
  • Уведомяване при промени в плащанията
  • Спазване на договорените срокове
Поведение
  • Спазване на правилата и разписанията на центъра
  • Уважително отношение към персонала и другите клиенти
  • Грижа за оборудването и помещенията
6. Отговорности на Amara
Качество на услугите
  • Осигуряване на квалифицирани инструктори и персонал
  • Поддържане на безопасна и чиста среда
  • Редовна поддръжка на оборудването
Конфиденциалност
  • Защита на личните данни съгласно GDPR
  • Неразгласяване на информация за клиентите
  • Сигурно съхранение на медицинска информация
Комуникация
  • Своевременно уведомяване при промени в програмите
  • Бърз отговор на запитвания и оплаквания
  • Редовна информация за нови услуги и предложения
7. Прекратяване на услугите
От страна на клиента
  • Едномесечно предизвестие за прекратяване на членството
  • Уреждане на финансовите задължения
  • Връщане на притежавани от центъра вещи
От страна на Amara
  • При неспазване на правилата на центъра
  • При неплащане на дължими суми
  • При заплаха за безопасността на други клиенти или персонал
8. Защита на данните и конфиденциалност
Лични данни
  • Събиране само на необходимата информация
  • Използване единствено за предоставяне на услугите
  • Право на достъп, корекция и изтриване
Медицинска информация
  • Строга конфиденциалност на здравната информация
  • Достъп само за упълномощен персонал
  • Използване само при спешност или медицинска необходимост
9. Разрешаване на спорове
Оплаквания
  • Първоначално разрешаване чрез директна комуникация
  • Писмени оплаквания се разглеждат в 14-дневен срок
  • Търсене на взаимно приемливо решение
Приложимо право
  • Тези условия се регулират от българското законодателство
  • Спорове се решават по компетентност пред български съдилища
  • При възможност се предпочита медиация пред съдебни процедури
10. Промени в условията
Актуализации
  • Запазваме си правото да променяме тези условия
  • Промени се публикуват на уебсайта и се изпращат по имейл
  • Продължаването на услугите означава приемане на новите условия
Уведомления
  • Съществени промени се съобщават поне 30 дни предварително
  • Клиентите могат да прекратят услугите при несъгласие с промените
11. Контакти

За въпроси относно тези условия можете да се свържете с нас:

Имейл: amaraland.bg@gmail.com
Телефон: +359896716215
Адрес: гр. София, ул. Денкоглу 42, ет. 1

Дата на влизане в сила: 19.09.2025
Amara - пространство за движение, развитие и баланс